Өсіретін, қамқорлайтын әрі сенім беретін қауіпсіз кеңістік!
Педагогтеріміз халықаралық деңгейде үздіксіз білік арттырып отырады. Олар ғылыми негізі бар қазіргі заманғы тәсілдерді ғана қолданады. Біз олардың іс-әрекеті этика нормалары мен кәсіби стандарттарға сай болғанын қатаң қадағалаймыз.
Кәсіби педагогтер
Баланың бірегей болмысына көңіл бөлінеді
Әр бала бірегей әрі ерекше. Біз балалардың әрқайсысы нені қажет етсе, соған ыждағаттап назар аударамыз да, әр баланың ештеңеден қиналмай дамуына жағдай жасаймыз.
Қоғамдастықты дамыту
Балабақша ата-анаға ашық Ата-ана балаға білім беру мен оны дамыту процесіне қатысады Әр отбасымен арадағы тұрақты коммуникация мен кері байланыстың арқасында бала қолдау көріп отырады
Балаларға ең керегі – өзін қауіпсіз сезініп, ересектерге сенгені. Бұл жерде әр бала өзін қолдап, түсінетінімізге көзі жетіп, нақты шекаралар мен сүйенуге болатын ережелерге бой үйретеді.
Ересектермен қарым-қатынас жасағанда оларды әрдайым қолдаймыз
Бала минут сайын білім алып, дамиды, ол тәрбиеші нұсқағаннан емес, ниеті үйлесім тауып әрі ойын ойнап жетілсін деп, кеңістігіміз ұсақ-түйегіне дейін ойластырылған.
Бала дамиды
НЕГЕ БІЗДІ ТАҢДАҒАН ЖӨН?
НЕГЕ БІЗДІ ТАҢДАҒАН ЖӨН?
Бала минут сайын білім алып, дамиды, ол тәрбиеші нұсқағаннан емес, ниеті үйлесім тауып әрі ойын ойнап жетілсін деп, кеңістігіміз ұсақ-түйегіне дейін ойластырылған.
Бала дамиды
Баланың бірегей болмысына көңіл бөлінеді
Әр бала бірегей әрі ерекше. Біз балалардың әрқайсысы нені қажет етсе, соған ыждағаттап назар аударамыз да, әр баланың ештеңеден қиналмай дамуына жағдай жасаймыз.
Балаларға ең керегі – өзін қауіпсіз сезініп, ересектерге сенгені. Бұл жерде әр бала өзін қолдап, түсінетінімізге көзі жетіп, нақты шекаралар мен сүйенуге болатын ережелерге бой үйретеді.
Ересектермен қарым-қатынас жасағанда оларды әрдайым қолдаймыз
Педагогтеріміз халықаралық деңгейде үздіксіз білік арттырып отырады. Олар ғылыми негізі бар қазіргі заманғы тәсілдерді ғана қолданады. Біз олардың іс-әрекеті этика нормалары мен кәсіби стандарттарға сай болғанын қатаң қадағалаймыз.
Кәсіби педагогтер
Қоғамдастықты дамыту
Балабақша ата-анаға ашық Ата-ана балаға білім беру мен оны дамыту процесіне қатысады Әр отбасымен арадағы тұрақты коммуникация мен кері байланыстың арқасында бала қолдау көріп отырады
Ғылыми негізі бар ең озық әрі дәлелді тәсілдерді ғана қолданамыз
Қарқынды оқып-үйренгені – баланың дербес тұлға бола бастағаны
Бізде әр бала біліп, зерттеп-танып, ойынға беріліп тәжірибе жинай отырып, өзінің ой-өресін өзі қалыптастырады. Бізде «мұғалім тақта алдында тұрып түсіндіретін» білім беру әдісі жоқ. Балалар бәрін өзі істеп көріп барып, дүниені тани бастайды.
Баланы жан-жақты: дене бітімі, әлеуметтік қатынасы, эмоциясы, коммуникациясы, ой-танымы жағынан дамытқан маңызды. Біз идеал баланс қалыптастырамыз.
Жан-жақты толысып даму
Балалардың ойлап тапқыш қасиетін қолдап, жетілдіру
Топтарда ашық материалдар көп, іс-шаралар олардан бір-ақ дұрыс жауапты табуды талап етпейді. Балаларға бірдеңе ойлап табуға, жасап шығаруға, тосын шешімдер іздеуге және жаттанды амалдарды қайталамауға мүмкіндік беріледі.
Әр бала бір күн ішінде гигиена талаптарын ұстануды, дұрыс-бұрысын түйсініп, талғап тамақтануды үйренеді. Біз оларды бойына мәңгі сіңіп кететін пайдалы әдеттерге баулимыз.
Денсаулықты күту
Балалар бәріне өзі қызығып барып, оқып-үйренеді. Біз түрлі іс-шараға жақсылап жұмылдыра отырып, баланың қабілеттерін қалыптастырамыз, өзгелермен сөйлесе алуға, топ ішінде дұрыс қарым-қатынас жасауға және келісімге келе білуге баулимыз.
Баланың машықтары мен сауатын дамыту
ОҚЫТЫП-ҮЙРЕТУ БАҒДАРЛАМАСЫ
ОҚЫТЫП-ҮЙРЕТУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Халықаралық ғылымға сүйенеді
Ғылыми негізі бар ең озық әрі дәлелді тәсілдерді ғана қолданамыз
Баланы жан-жақты: дене бітімі, әлеуметтік қатынасы, эмоциясы, коммуникациясы, ой-танымы жағынан дамытқан маңызды. Біз идеал баланс қалыптастырамыз.
Жан-жақты толысып даму
Қарқынды оқып-үйренгені – баланың дербес тұлға бола бастағаны
Бізде әр бала біліп, зерттеп-танып, ойынға беріліп тәжірибе жинай отырып, өзінің ой-өресін өзі қалыптастырады. Бізде «мұғалім тақта алдында тұрып түсіндіретін» білім беру әдісі жоқ. Балалар бәрін өзі істеп көріп барып, дүниені тани бастайды.
Балалар бәріне өзі қызығып барып, оқып-үйренеді. Біз түрлі іс-шараға жақсылап жұмылдыра отырып, баланың қабілеттерін қалыптастырамыз, өзгелермен сөйлесе алуға, топ ішінде дұрыс қарым-қатынас жасауға және келісімге келе білуге баулимыз.
Баланың машықтары мен сауатын дамыту
Балалардың ойлап тапқыш қасиетін қолдап, жетілдіру
Топтарда ашық материалдар көп, іс-шаралар олардан бір-ақ дұрыс жауапты табуды талап етпейді. Балаларға бірдеңе ойлап табуға, жасап шығаруға, тосын шешімдер іздеуге және жаттанды амалдарды қайталамауға мүмкіндік беріледі.
Әр бала бір күн ішінде гигиена талаптарын ұстануды, дұрыс-бұрысын түйсініп, талғап тамақтануды үйренеді. Біз оларды бойына мәңгі сіңіп кететін пайдалы әдеттерге баулимыз.