“ Мен - Салтанат Төлегенава, білім беру жүйесінде 30 жылдан астам тәжірибесі бар, оның ішінде 25 жыл басқару саласында жұмыс істеген білім беру психологы және әкімшісімін. Менің кәсіби мансабым колледждер мен халықаралық жобалардан бастап Назарбаев зияткерлік мектептерінде және жекеменшік білім беру мекемелерінде жұмыс істеуге дейінгі әртүрлі деңгейдегі білім беру ұйымдарын дамытуды қамтыды.
Осы жылдар ішінде мен директорларға, мұғалімдерге және сынып жетекшілеріне семинарлар мен шеберлік сабақтарын өткіздім, заманауи білім беру технологияларын енгіздім, мектеп пен отбасының тиімді өзара әрекеттесуіне арналған жобаларды әзірледім және CIS стандарты бойынша мектептерді халықаралық аккредиттеуге қатыстым. Бұл маған жоғары сапалы, қауіпсіз және тиімді білім беру ортасын қалай құру керектігін жан-жақты түсінуге мүмкіндік берді.
Бүгінде мен жинақталған тәжірибемді балалардың сенімді, ізденімпаз және бақытты болып өсетін кеңістікті дамыту үшін қолданатын Green City Garden балабақшасын басқарамын. Біз жұмысымызды әрбір бала мұқият, қамқор және қолдау сезінетіндей етіп құрдық, ал ата-аналар команданың кәсібилігіне және ерте балалық шақты дамыту сапасына сенімді сезінді. Менің мақсатым - Green City Garden ата-аналар сеніммен, ал балалар қуанышпен келетін орынға айналуы. "
— Green City Garden директоры
GREEN CITY GARDEN МИССИЯСЫ

Әр баланың әлеуетін сүйіспеншілік пен қабылдау атмосферасында ашу
МАҚСАТ
Балалардың жылы қарым-қатынасы, ойынға енуі және жарқын жаңалықтар ашу арқылы олардың үйлесімді дамуы үшін қауіпсіз, жоғары сапалы даму ортасы мен жағдайларын жасау.
БІЗДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫМЫЗ
  • балалардың қауіпсіздігі: физикалық және психологиялық (safety and well-being)
  • ойын және оқу (play and learning)
  • күні бойы белсенді қозғалыс (activity)
  • күні бойы белсенді қозғалыс (activity)
  • табиғат пен әлемді зерттеумен байланысты болды (nature and science)
  • халықаралық сапа стандарттарына сәйкестік (quality)
Біз әрбір бала үшін қауіпсіз орта жасаймыз: физикалық және психологиялық (safety and well-being).
Физикалық қауіпсіздікке қол жеткізуге болады (қабылданған шаралар туралы толығырақ ақпаратты Қауіпсіздік саясатынан табуға болады):
  • Балалар мен бейтаныс адамдардың кіруіне/шығуына шектеулер;
  • ашық ауадағы ойын алаңдары жасына қарай бөлінеді (әртүрлі биіктіктегі және күрделіліктегі жабдықтар);
  • тек халықаралық деңгейде бекітілген стационарлық және портативті жабдықтарды пайдаланыңыз және оның айналасында тиісті құлау аймақтарын және соққыны сіңіруді қамтамасыз етіңіз;
  • балабақша сыныптарында биік жиһаздарды пайдалануға тыйым салынады;
  • химиялық заттарға қол жеткізуге тыйым салынады;
  • бала мен ересек адамның арақатынасы (3 жасқа дейінгі 10 баладан, 3 жастан асқан 15 баладан артық емес);
  • балаларды тиісті бақылау (балалар ешқашан жалғыз қалмайды).
Психологиялық қауіпсіздік келесі жолдармен қамтамасыз етіледі:
1
балалар үшін процестердің болжамдылығы (топ ұстанатын тәртіп бар, балалар ол туралы біледі);
2
балаларды қандай да бір себептермен жазалаудың және қорқытудың болмауы;
3
педагогтармен сенімді қарым-қатынас орнату;
4
балаға өз іс-әрекетін таңдауға бақылау жасау мүмкіндігін беру;
5
әртүрлі балалардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жағдайлар жасау (балалармен қарым-қатынас жасау, жалғыз ойнау, жұптасып ойнау, демалу, қажет болған жағдайда мұғалімнің назарын аудару);
6
балалардың жасына және даму деңгейіне сәйкес келетін әдістерді ғана қолдану (мектеп тәсілдерінің, сабақтардың, мәжбүрлеудің болмауы).
Ғылым жас балалардың (0-ден 8 жасқа дейін) ойын арқылы үйренетінін дәлелдеді. (play and learning). Біздің бағдарлама әрбір баланың ойыннан барынша пайда алуын қамтамасыз етуге арналған, ал қоршаған орта әртүрлі іс-шараларға терең араласуға, жарқын жаңалықтар ашуға және шығармашылықты дамытуға негіз болатын материалдарға бай. Біздің мұғалімдеріміз дұрыс ортаны қалай жасау керектігін және балалардың ойынын қалай қолдау керектігін біледі, оларды жаңа ақпаратпен мағыналы түрде таныстырады.
Балалар үшін белсенді қозғалыс өте маңызды. (activity). Әрбір баланың жаттығуға деген өзіндік қажеттіліктері бар, сондықтан біздің бағдарламамыз балаларға қажет болған жағдайда топ ішінде еркін қозғалуға мүмкіндік беретіндей етіп жасалған. Балалар топтағы екі белсенді іс-шара орталығына қол жеткізе алады, онда олар билей, құрастыра, қозғала және рөлдік ойындар ойнай алады. Кесте балалардың түскі асқа дейін бір сағат және түстен кейін бір сағат ашық ауада іс-шара өткізуі үшін жасалған. Ойын алаңдары балаларды сыртта қызықтыратындай етіп жасалған және жабдықталған және таңдауға болатын әртүрлі іс-шараларды ұсынады. Серуендеудің негізгі мақсаты - әртүрлі белсенді дене белсенділігін қамтамасыз ету. Біз барлық ауа райы жағдайында серуендейміз (өте жоғары және төмен температурадан басқа).
Табиғат пен әлемді зерттеуге белсенді қатысу (nature and science). Бұл жастағы балалар тек «істеу» арқылы, яғни пәнмен тікелей әрекеттесу арқылы білім алады. Сондықтан, біздің балабақшада балалар әлем мен табиғатты оқулықтағы суреттер арқылы емес, тікелей әрекеттесу арқылы зерттейді — құммен және сумен ойнайды, барлық сезім мүшелерімен әртүрлі тақырыптарға енеді және аулада табиғатпен жиі әрекеттеседі (резеңке етік пен су өткізбейтін комбинезон әкелуді ұмытпаңыз).
Біздің балабақша Қазақстанда және ТМД-да халықаралық сапа стандарттарына сәйкес салынған алғашқы балабақша. (quality). Біз Қазақстандағы кез келген мемлекеттік органның талаптарынан асып түсіп, сапалы балабақшаларға қойылатын барлық стандарттарды (ECERS және оның негізінде жатқан талаптар) ұстандық. Әрбір жиһаз бен жабдық біздің балабақша үшін арнайы жасалған және әрбір бөлме балалардың қауіпсіздігі мен жайлылығын ескере отырып жоспарланған. Біз күнделікті жұмысымызда жақсартуды қажет ететін салаларды анықтауға және сапаны үнемі жақсартуға көмектесетін сапа менеджменті жүйесін құрдық.